Sadie Sparks
Een bovennatuurlijke sitcom over het ultieme vreemde stel: Sadie, een tiener-tovenaar-in-opleiding en Gilbert, het knorrige magische konijn dat haar moet begeleiden. Samen zijn ze een magische combinatie!