Shop Class
Een nieuwe serie over wedstrijden tussen jonge bouwers, die de opdracht krijgen om nieuwe creaties te ontwerpen, te bouwen en te testen. In elke aflevering beoordeelt een panel experts hun werk op basis van hoe creatief het ontwerp is en hoe goed het werkt.
Een nieuwe serie over wedstrijden tussen jonge bouwers, die de opdracht krijgen om nieuwe creaties te ontwerpen, te bouwen en te testen. In elke aflevering beoordeelt een panel experts hun werk op basis van hoe creatief het ontwerp is en hoe goed het werkt. In de laatste aflevering wordt één team uitgeroepen tot Shop Class-Kampioenen.