Stitchers
Kirsten wordt gerekruteerd door een overheidsinstelling om 'gehecht' te worden aan de geest van onlangs overleden personen, om hun herinneringen te gebruiken voor het onderzoeken van moorden en het ontrafelen van mysteries.
Kirsten, een jonge vrouw, wordt gerekruteerd door een overheidsinstelling om 'gehecht' te worden aan de geest van onlangs overleden personen. Met behulp van hun herinneringen kunnen moorden worden onderzocht en mysteries worden ontrafeld die anders mee het graf in zouden zijn gegaan. Cameron, een briljante neurowetenschapper, werkt samen met Kirsten. Het geheime programma wordt geleid door Maggie en krijgt medewerking van Linus, een bio-elektrisch ingenieur en communicatietechnicus. Kirstens kamergenoot Camille, een begaafde student computerwetenschappen, wordt ook gerekruteerd om haar vaardigheden zodat ze kan assisteren.