Wedding Season
De hopeloze romanticus Stefan ontmoet de charismatische Katie, en ondanks dat ze verloofd is met de zoon van een rijke vastgoedmagnaat, beginnen ze een stormachtige verhouding tijdens een zomer vol bruiloften. Het duurt niet lang of ze zijn op de vlucht voor de wet, met Katie als hoofdverdachte van een schokkende misdaad. Houden ze stand tegen de politie, georganiseerde criminelen en hun gecompliceerde gevoelens voor elkaar terwijl ze proberen hun naam te zuiveren?