Teacher's Pet
Spot de hond is het beu om hond te zijn en vermomt zichzelf als een jongen met de naam Scott Superstift en gaat naar school. Hij heeft zijn baasje, Leonard, nodig om weg te komen met zijn bedrog en samen raken ze in allerlei rampspoed avonturen. Een jongen en zijn hond weten dat ze beide hun droom om school te overleven kunnen waarmaken zolang ze elkaar helpen.