The Impossible Heir
Taeoh is buitengewoon ambitieus. Hij deelt zijn verlangens met Inha. Hyewon komt er ook bij. Ze delen dezelfde visie, maar hebben verschillende dromen. Er wacht hen een onverwacht einde.
Taeoh is op straat opgegroeid, maar hij heeft veel ambitie. Hij zet zijn talenten in als wapen om zijn doelen te bereiken en Inha en Hyewon verschijnen die ieder hun eigen wensen hebben. Met zijn drieën beginnen ze aan een gevaarlijke reis. Loopt dit goed af of wordt het een onomkeerbare tragedie?