The Quest
"The Quest" is een grensverleggende competitieserie waarin acht echte tieners in de fantastische, fictieve wereld van Everealm worden gedropt. Zij moeten een koninkrijk redden door een oude profetie te vervullen. Tijdens de achtdelige serie worden deze helden ondergedompeld in een fantasiewereld die tot leven komt, vol met kastelen, vorsten, etherische schikgodinnen en een tovenares die uit is op vernietiging en macht.