Broer en zus Riley en Todd kunnen welke volwassene dan ook vervangen door Fleemco te bellen. Ze wonen in een typisch stadje genaamd Pleasant Hills.
Disney's The Replacements is een animatie-komedie over een broer en een zus, Riley en Todd, die welke volwassene dan ook kunnen vervangen door Fleemco in te schakelen. Samen met hun vrienden bij Fleemco, vroegen ze om twee ouders en kregen ze Dick Durfal, beroemde Amerikaanse stuntman, Agent K, Britse superspion, en een auto genaamd Auto. Ze wonen met z'n viertjes in een typisch huis in een typisch stadje, Pleasant Hills. Maar dit gezin is verre van typisch!