Ticket naar het Onbekende
Op reis gaan met je vader wordt een bijzondere ervaring wanneer deze een voormalig oorlogscorrespondent is. Bob Woodruff was in veel landen getuige van conflicten. Hij en zijn zoon Mack reizen nu de wereld over om de mooie kanten van deze landen te ontdekken.
Rogie Trip is een reisgids voor al die plekken die een doorsnee toerist niet snel zal bezoeken. Onherbergzame gebieden, landen en regio's die impopulair zijn en daardoor onbekend blijven, maar een bron blijken van verwondering, verrassing en inspiratie. Onder leiding van ABC-correspondent Bob Woodruff en zijn 28-jarige zoon Mack, wordt de kijker meegenomen op tochten vol belevenissen en inzichten die betekenis en grandeur geven aan het reizen. Voor zowel Bob als Mack is dit een bijzondere en persoonlijke ervaring. Bob raakte in januari 2006 tijdens een opdracht in Irak zwaargewond door een bermbom. Maar hij besloot zijn kinderen niet te leren om op hun hoede te zijn voor de buitenwereld en maakt met zijn zoon nu deze tocht, in de overtuiging dat zelfs in de meest onrustige gebieden ter wereld de mensen welwillend zijn en hoop koesteren. Bob en Mack delen grappen, emoties en krappe hotelkamers in dit vader-en-zoon-avontuur vol prachtige, adembenemende en vaak hoopgevende belevenissen in een decor van conflicten en chaos.