Web of Death
Oneindig doorzettingsvermogen, de onvoorstelbare kracht van het volk en een ongekende aandacht voor details. Web of Death is het verhaal van vastberaden en ingenieuze online speurneuzen die enkele van de meest ingewikkelde moordzaken in Noord-Amerika oplossen met behulp van digitale sporen, DNA-databanken en de kracht van social media.
Oneindig doorzettingsvermogen, de onvoorstelbare kracht van het volk en een ongekende aandacht voor details. Web of Death is het verhaal van vastberaden en ingenieuze online speurneuzen die enkele van de meest ingewikkelde moordzaken in Noord-Amerika oplossen met behulp van digitale sporen, DNA-databanken en de kracht van social media. Van de schedel die werd gevonden in een emmer met cement bij een wegrestaurant tot de loterijwinnaar die plotseling verdwijnt, en de mysterieuze identiteit van een vrouw die werd vermoord in een boomgaard in Californië. Onze amateurdetectives zijn op zoek naar antwoorden die jarenlang, zelfs decennialang, aan de politie voorbij zijn gegaan. Dit zijn de verhalen van technisch doorzettingsvermogen, massale klopjachten en langverwachte gerechtigheid.