Wicked Tuna: Outer Banks Showdown
Met de prijzen van Atlantische blauwvin in de lift keren drie noordelijke kapiteins terug naar de Outer Banks om het op te nemen tegen de zuidelijke boten voor blauw goud.
Drie noordelijke kapiteins keren terug naar de Outer Banks om te concurreren met hun zuidelijke rivalen. Met de prijs van Atlantische blauwvin in de lift nemen de kapiteins grote risico’s om in dit gevaarlijke visgebied te vangen. Het is een strijd van kampioenen als de topboten van noord en zuid concurreren om hun deel van het blauwe goud.