Wild Australia
Australië – koninkrijk van kangoeroes en rode rotsen, continent van natuurlijke wonderen. Een nooit eerder vertoonde blik op het wilde Down Under!
Het vijfde continent en zijn verrassende en geliefde natuur is het onderwerp van deze vierdelige HD serie. We zien bekende leefgebieden zoals nooit tevoren, zodat we Australië en zijn iconische dieren zien zoals we ze nog nooit eerder hebben gezien. HD Super slow motion camera's, bewegende time-lapse-fotografie, beelden uit de lucht en extreme macro-objectieven zullen onze ogen opnieuw openen voor ’s werelds droogste continent. In elk van de vier afleveringen speelt één dier de hoofdrol, maar is er ook een bijrol voor andere fascinerende verhalen en adembenemende landschappen.