Wild Sri Lanka
Sri Lanka is een tropisch eiland in de Indische Oceaan, voor de zuidoostkust van India. Dit land werd tientallen jaren verwoest door een burgeroorlog. Maar nu kunnen onderzoekers moderne wetenschap en technologie gebruiken om te controleren wat hier leeft. Deze driedelige serie onthult een wereld van ongelofelijke diversiteit en unieke diersoorten die nergens anders op aarde leven.