Year Million
YEAR MILLION onderzoekt hoe een mensenleven er over 1 miljoen jaar uit zal zien. Door voorbeelden en verhalen schetst YEAR MILLION een visie op de mensheid, aan de hand van een typische Amerikaanse familie, met ondermeer een dochter die gedeeltelijk AI is. De serie neemt ons mee op een reis van lastige menselijke keuzes en voorspelt hoe ieder aspect van technologie ons leven kan beïnvloeden.