En Thérapie
Parijs, herfst 2015. In Philippe Dayans psychotherapiepraktijk volgen de patiënten elkaar op. Op een avond in november komen moordenaars Parijs binnen. Een getraumatiseerde agent van de interventie-eenheid klopt bij Dayan aan. Voor Philippe is dit het moment om zijn vroegere therapeut Esther te consulteren en te proberen te ontsnappen aan de emotionele beroering die in hem ontketend is.