Hook
In dit magische avontuur van Steven Spielberg is Robin Williams een volwassen Peter Pan en Dustin Hoffman de beruchte Kapitein Haak. Julia Roberts is Tinkerbell, Bob Hoskins piraat Smee en Maggie Smith oma Wendy Darling. Zij moet de advocaat Peter Banning ervan overtuigen dat hij ooit de legendarische Peter Pan was. Het avontuur begint opnieuw als Peter naar Nooitgedachtland reist om zijn kinderen te redden van Kapitein Haak. Onderweg herontdekt hij de kracht van verbeelding, vriendschap en magie.