Freaknik: The Wildest Party Never Told
Freaknik: The Wildest Party Never Told laat je de onstuimige tijden van Freaknik herbeleven. Freaknik was het legendarische straatfeest van Atlanta dat in de jaren 80 en 90 honderdduizenden mensen trok en waarmee Atlanta internationaal op de kaart werd gezet.