Boule & Bill 2
Bollie komt uit een liefdevol en gelukkig gezin, maar alles verandert als een kribbige uitgever de laatste strips van Bollies vader niet wil uitgeven. Ze zegt dat zijn inspiratie op is, dus Bollies vader bedenkt een plan: hij gaat de boel flink opschudden door zich te misdragen. Als Bollie, Billie en zijn moeder hem daarbij helpen, loopt alles al snel volledig uit de hand.