Minnie's Strikken Toons: Dierenhotel
Minnie en Katrien openen een dierenhotel, waar schattige dieren kunnen spelen, ontspannen en in de watten gelegd worden. Clarabella en Koekoekkuiken helpen, dus het wordt nooit saai.
Minnie en Katrien beleven nieuwe avonturen als ze hun nieuwste onderneming openen: een dierenhotel! In deze geweldige accommodatie worden huisdieren in de watten gelegd, kunnen ze spelen en maken ze plezier als hun baasjes weg zijn. Van spa-dagen tot behendigheidsparcours, themafeestjes en een snoepjes-proeverij, er is altijd wel iets te doen. Met Clarabella en Koekoekkuiken die een handje helpen en de vrolijke huisdieren die er een feestje van maken, zul je je nooit vervelen. Gaandeweg komen oude en nieuwe vrienden langs – want hoe meer zielen, hoe meer vreugd.