Genius by Stephen Hawking
Professor Stephen Hawking onthult ons ware potentieel in een nieuwe wetenschapsshow die vrijwilligers en de kijker uitdaagt om te denken als de grootste genieën uit het verleden en enkele lastige vragen te beantwoorden. Met behulp van grootschalige experimenten en ongelooflijke stunts volgen we de vrijwilligers als ze grip krijgen op moleculaire biologie, astrofysica en zelfs kwantummechanica.