Descendants De Boze Wereld (Shorts)
Het verhaal van de kinderen van de slechteriken gaat verder! Ontmoet nieuwe personages, kijk naar hilarische avonturen en bereid je voor om de Descendants op een geheel nieuwe manier mee te maken!