It's Complicated
Tweevoudig Oscar winnares Meryl Streep, Steve Martin en Alec Baldwin vertolken hoofdrollen in deze hilarische kijk op trouwen, scheiden en alles wat daartussenin ligt. Dit is het verhaal van Jane Adler en haar ex-man Jake. 10 jaar geleden heeft hij haar verlaten voor een veel jongere vrouw. Maar nu wil hij haar terug. Net wanneer zij klaar is om verder te gaan... met iemand anders. Sounds complicated? It is! "It's Complicated", de nieuwe filmhit van schrijver/regisseur Nancy Meyers (The Holiday, Something's Gotta Give, What Women Want) is een feelgood comedy die je zal doen bulderen van het lachen!