Queenmaker: The Making of an It Girl
Op het hoogtepunt van het tijdperk van de high society in New York infiltreert een anonieme blogger bij de elite van Manhattan en zorgt hij voor meer bekendheid van de socialites. Toen de maker van de website bekend werd, bleek hij niet te zijn wat men verwachtte.