Assembled: The Making of Echo
Ga met ons mee op een onthullende reis achter de schermen van Maya Lopez' eigen baanbrekende serie. Wees getuige van hoe de productie ongekende stappen heeft gezet om de dovenervaring en de inheemse cultuur waarheidsgetrouw weer te geven. Breng tijd door met de krachtige acteur Vincent D'Onofrio terwijl hij de Kingpin opnieuw tot leven brengt. Dit alles en nog veel meer wacht om ontdekt te worden in Assembled: The Making of Echo.
Geboren in het hart van Amerika. Opgegroeid in de betonnen jungle. Maya Lopez vroeg er niet om slecht te zijn, ze heeft nooit een keus gehad. Ga met ons mee terwijl Assembled een kijkje neemt achter de schermen van Maya's eigen baanbrekende serie: Echo. Ontdek hoe leden van de cast en crew gebarentaal leerden om een meer inclusieve en toegankelijke omgeving op de set te creëren. Wees getuige van de filmmakers die ongekende stappen ondernemen om de inheemse cultuur waarheidsgetrouw en zonder kunstgrepen in beeld te brengen. Breng tijd door met de krachtige acteur Vincent D'Onofrio terwijl hij de Kingpin opnieuw tot leven brengt. Het openbaren van hoe deze serie werd gemaakt, plaatst de kijkers vooraan bij de eerste samenwerking tussen Marvel Studios en het Choctaw-volk aan een powwow.