The Making of Eternals
Bli med regissør Chloe Zhao og besetningen i Eternals mens de forteller om opplevelsene sine mens de lagde Marvel Studios’ mest ambisiøse film til nå. Oppdag hvordan det føltes for ensemblebesetningen å gå inn i rollene sine, filme på fjerne steder og knytte bånd som skulle hjelpe til med å lage relasjoner på skjermen som strekker seg over 7000 år.
Marvel Studios’ mest ambisiøse film til nå. Få vite mer om Chloes første visjon for prosjektet og tilnærmingen hennes for å lage en film som både var intim og storslått. Du får vite hvordan filmskaperne og forfatterne tilpasset tegneseriene og la en kurs gjennom menneskehetens historie for å lage en historie som ville gi Marvels filmunivers en helt ny retning. Ta en titt bak kulissene og finn ut hvordan alle avdelingene, fra produksjonsdesign til kostymer, fant inspirasjon i tidlige Jack Kirby-tegninger. Du skal få oppdage hvordan det føltes for ensemblebesetningen å gå inn i rollene og møte hverandre for første gang på Comic-Con, hvordan de la ut på en reise til fjerne steder og holdt ut elementene for å lage en av Marvel Studios mest naturalistiske kinoopplevelser. Få vite hvordan besetningen knyttet sterke bånd og ble en familie på og utenfor settet, og hvordan det hjalp dem med å skape relasjonene til figurene som strekker seg over 7000 år. Avdekk alt dette og mye mer i The Making of Eternals.