No One Will Save You
"No One Will Save You" introduserer Brynn, en talentfull ung kvinne som avvises av lokalsamfunnet. Hun er ensom, men forhåpningsfull, og finner trøst i barndomshjemmet sitt. En natt vekkes hun av rare lyder fra ubudne gjester som definitivt ikke er fra jorden. Det som følger er en handlingsmettet konfrontasjon mellom Brynn og utenomjordiske vesener som truer fremtiden hennes, og tvinger henne til å se fortiden i øynene.