Suho og Hyeonseo, som var sammen i seks år, møtes igjen som ungdommelig, rik direktør og pianolærer. K samarbeider med Suho om et prosjekt, og ber Hyeonseo slutte seg til dem. Suho og Hyeonseo legger ut på en problemfylt romantisk reise full av overraskelser. Kommer historien til å gjenta seg?