Bli med vinylplaten Vinny på en nostalgisk reise gjennom en musikkbransje i stadig endring. Han kjemper for å forbli relevant og ender opp som en glemt skatt som samler støv på en hylle. Men skjebnen griper inn, og historien snur for den lille platen.