Clueless
Chers verden rakner når to lekre menn plutselig dukker opp: en sexy, ny klassekamerat og den søte eks-stebroren hennes. Nå oppdager hun at når det kommer til kjærlighet, er hun totalt uvitende.
Alicia Silverstone skinner som den femten år gamle videregående-eleven fra Beverly Hills som elsker shopping, nyter det perfekte sosiale livet og leker Kirsten Giftekniv for alle vennene sine ... Bare ikke spør henne hvem hun er sammen med. SÆRLIG! Filmen er regissert av Amy Heckerling, og Paul Rudd, Brittany Murphy, Donald Faison, Stacey Dash og Wallace Shawn er også med. Den er inspirert av Jane Austens EMMA, og oppdateringen er en smart, sjarmerende og styrtmorsom klassiker som virkelig fanger hvordan det var å være tenåring på 1990-tallet.