Zombi-Thon med Familien Green i Storby'n
Familien Green samles for å feire trilogien med ZOMBIES-filmmusikaler med en ny spesial med ZOMBIES-tema. Showet tar en vending når Besta lurer ZOMBIES-stjernene Milo Manheim og Meg Donnelly til å feire med dem!