Red Band Society
En provoserende og unik dramakomedie om å bli voksen i en gruppe usannsynlige og regeltøyende venner, og om de voksne som veileder dem gjennom ungdomstidens opp- og nedturer.
En provoserende, ukonvensjonell og unik dramakomedie om å bli voksen i en gruppe usannsynlige og regeltøyende venner og om de voksne som veileder dem gjennom ungdomstidens opp- og nedturer på Los Angeles' Ocean Park Hospital. De står overfor delte opplevelser, både oppløftende og utfordrende, tragiske og komiske, vanlige og uvanlige – og de gjør det sammen. Når du føres til randen, ler du høyest, elsker sterkest og gråter hardest... Dette er historien om Red Band Society.