Strangeways Here We Come
En svart komedie med Michelle Keegan og Perry Fitzpatrick. Når de befinner seg fanget i gjeld, bestemmer de desperate beboerne i en høyblokk seg for å drepe lånehaien sin, etter en fest som kom ut av kontroll. Men når en tøff og kompromissløs kvinne begynner å stille vanskelige spørsmål, begynner gruppen å få panikk.