Problemhunder
I hver episode får vi et innblikk i Matts oppfinnsomme tilnærminger til hvordan man kan endre på hunders atferd – fra problemer med atskillelse til fryktbasert aggresjon. Episodene forteller inspirerende historier om rehabilitering, og er fullpakket med nyttig informasjon som gjør det mulig for kjæledyreiere å forbedre livet de deler med sine firbeinte bestevenner.