Black Travel Across America
Reisekonsulent Martinique Lewis drar ut på en reise for å besøke historiske oppførte Green Book-steder og moderne reisedestinasjoner for fargede.
Reisekonsulent Martinique Lewis drar ut på en reise for å besøke historiske oppførte Green Book-steder og moderne reisedestinasjoner for fargede. Martinique vil lære om de fantastiske fristedene for fargede som dukket opp i stor stil i en tid med rasemessig kamp og hvordan de påvirket moderne fargede bedriftseiere.