Rookie Cops
En historie om ungdoms utfordringer, ånd og lidenskap da to unge studenter ved den koreanske politiskolen opplever både glede og traumer på veien mot å bli politi. To svært ulike studenter jobber hardt for å nå sine drømmer og ambisjoner – og møter på generasjonsgap og romanser på campus underveis.