Hook
Et storslått eventyr fra Steven Spielbergs magiske verden. Robin Williams spiller en voksen Peter Pan, og Dustin Hoffman er den beryktede kaptein Krok. Med på moroa er Julia Roberts som Tingeling, Bob Hoskins som piraten Smee og Maggie Smith som bestemor Wendy Darling.