Bestevenner når som helst
Etter et uhell med oppfinnelsen til deres venn Barry, får Cyd og Shelby evnen til å reise fremover og bakover i tid når de vil - og noen ganger når de ikke vil.
Etter et uhell med oppfinnelsen til deres venn Barry, får Cyd og Shelby evnen til å reise fremover og bakover i tid når de vil - og noen ganger når de ikke vil. De to bestevennene opplever vennskapets forskjellige krumspring og må velge mellom å rette opp gårsdagens feil eller å få en forsmak på morgendagen. Cyd og Shelby må lære seg å mestre sin nye evne, takle Shelbys rampete tvillingbrødre Bret og Chet, og manøvrere seg gjennom i går, i dag og i morgen!