To Plant a Flag
Som forberedelse for månelandingen i 1969, sendte NASA et team med astronauter til månelandskapene på Island. Det høyteknologiske øvingsoppdraget deres oppdaget snart hvilke hindringer det er mulig å møte når man står overfor en islandsk sauebonde.