Ralph & Katie
Sist vi så Ralph og Katie, hadde de nettopp hatt årets bryllup. Nå drar vi tilbake til Lake Districts skjønnhet og prakt og blir med paret vårt mens de tar fatt på det første året i ekteskapet sitt. Ralph og Katie navigerer livet, kjærligheten og selvstendigheten, og de kommer til å støte på de samme hindringene og utfordringene som alle nygifte par møter, men med den ekstra velsignelsen eller komplikasjonen at begge har Downs syndrom.