Elio
Dette intergalaktiske, dog uheldige eventyret introduserer Elio, en underdog med aktiv fantasi som finner seg selv utilsiktet strålet opp til Communiverse. Elio ble feilaktig identifisert som jordens ambassadør for resten av universet, og må knytte nye bånd med eksentriske fremmede livsformer, overleve en rekke formidable prøvelser, og på en eller annen måte oppdage hvem han virkelig er ment å være.