Hitler’s American Battleground
«Hitler’s American Battleground» følger et team marinarkeologer som gjør en glemt gravplass fra andre verdenskrig til et minnesmerke for de falne.
Uker etter Pearl Harbor angrep nazistenes ubåter amerikanske skip utenfor Nord-Carolinas kyst, og etterlot seg død og ødeleggelse. «Hitler’s American Battleground» dokumenterer denne nesten ukjente konflikten og følger et team marinarkeologer på et historisk oppdrag, der de gjør en nesten glemt gravplass til et vernet minnesmerke for de falne.