Jaws vs. Boats
Det er mer enn nok av virale videoer av haier som angriper båter. Dr. Mike Heithaus og PHD-kandidat Sara Casareto etterforsker hva som forårsaker dette krasjet.
Overalt på YouTube er det mer enn nok av virale videoer av store hvithaier og andre haier som angriper båter med en voldsomhet og et sinne som aldri er sett før. Spørsmålet er hvorfor? Er det helt enkelt et tilfelle av at flere personer har kameraer for å filme atferd eller er det noe annet som skjer? Dr. Mike Heithaus og PHD-kandidat Sara Casareto setter ut for å etterforske hva som forårsaker dette krasjet mellom haier og båter.