Vinterveiens helter
Hver vinter gjør snøstormer Norges fjellveier til noen av Europas farligste veier. De blokkerer viktige transportårer og forårsaker i ekstreme tilfeller dødelige trafikkulykker. Det er opp til en gjeng spesialiserte bilbergere å prøve å forhindre katastrofer. Ved hjelp av oppfinnsomhet, kløkt og mot forsørger de seg som vinterveienes helter.