C.H.U.E.C.O.
En pappa og enkemann med sine tre barn er på grensen til ruinert, til han en dag arver en formue etter onkelen sin. Men pengene kommer med én betingelse: Familien må ta seg av Chueco, en voksen sjimpanse som bærer på en stor hemmelighet: han kan snakke. Å holde på hemmeligheten blir ikke lett, for sjimpansen holder aldri munn, og får familien i trøbbel.
Juan Gustozzi er en pappa og enkemann som bor med sine tre barn og Amanda, som både er hushjelp, kokk og "mamma" til barna. Familien er på grensen til ruinert, helt til de arver en formue etter Juans onkel. Men pengene kommer med én betingelse: de må ta seg av Chueco, en voksen sjimpanse, som et ekte familiemedlem. Alle gleder seg ved tanken på å ha et apekjæledyr til de oppdager at Chueco bærer på en stor hemmelighet: apen kan snakke. Hele familien må samarbeide for å holde på Chuecos hemmelighet, mens den rampete sjimpansen får alle i trøbbel.