Up Here
En musikal-romantisk komedie iscenesatt i New York City i 1999 som følger den ekstraordinære historien til et ordinært par mens de forelsker seg og møter på en verden av minner, besettelser, frykt og fantasier som lever inne i hodene deres. Det fører dem til å oppdage at den aller største hindringen for å finne lykke sammen kan være dem selv.