Voksende huggtenner
Val Garcia, en mexicansk-amerikansk tenåring som er halvt menneske, halvt vampyr, har måtte skjule identiteten sin for begge verdener. Men når hennes menneskelige bestevenn kommer til monsterskolen hun går må, må hun konfrontere sannheten, sin identitet og seg selv.