Connect
Dongsoo lever et ensomt liv og tilbringer tiden med å laste opp musikk til internett. Livet hans blir snudd på hodet når han blir kidnappet av en organjeger som tar ett av øynene hans. Snart deler Dongsoo syn med personen som fikk øyet. Gjennom det delte synet finner han ut at vedkommende er en notorisk seriemorder, og han prøver å finne morderen for å få øyet tilbake.