Code Rose
En flamingo lander på rullebanen til et hangarskip ute på det åpne havet. Militæret må ha rullebanen klar. De prøver å bli kvitt fuglen, men flamingoen kommer tilbake med en hær av vennene sine og gjør hensynsløst den grå krigsmaskinen rosa.