Rennervations
"Rennervations" er en original serie som omfavner Jeremy Renners lidenskap for å gi tilbake til samfunn verden over, ved å omforme spesialbygde kjøretøy for å møte et samfunns behov. Bak kinolerretet er Jeremy en konstruksjonsentusiast, som er investert i den kreative fabrikatørkulturen som finnes verden over. Med disse ferdighetene håper han å endre liv og inspirere andre til å gjøre det samme.
"Rennervations" er en original serie i fire deler hvor vi følger Jeremy Renner som omfavner sin livslange lidenskap for å gi tilbake til samfunn rundt om i verden, ved å omforme unike spesialbygde kjøretøy for å møte samfunnets behov. Bak kinolerretet er Jeremy en konstruksjonsentusiast som er tungt investert i den høye kreative fabriktørkulturen som finnes verden over. Med disse ferdighetene håper han å endre liv og inspirere andre til å gjøre det samme. I hver episode får Jeremy hjelp av sine kjente venner — skuespiller og artist, Vanessa Hudgens, den indiske skuespilleren, megastjernen og "Mission impossible"-medspiller, Anil Kapoor, den latinsk-pop-superstjernen Sebastián Yatra, og "Avengers" og "Hurt Locker"-medspiller Anthony Mackie — til å levere de gjenbrukte kjøretøyene som skal hjelpe hver organisasjon å oppfylle sine oppdrag.