Blood Curse
Når familien hennes terroriseres av svart magi som får blodet til å fryse, må en ung, moderne og rasjonell kvinne revurdere troen sin, og grave dypt i familiens mørke fortid for å redde sitt eget liv.
Jakarta, 2018. Wulan er en kvinne av tusenårsskiftet. Hun er vakker og intelligent med en lysende fremtid i et seriøst investeringsfirma. Wulans liv tar en mørk vending når rekke bisarre hendelser rammer familien hennes. En død sibetkatt blir funnet i huset, ekle larver dukker opp, og en mystisk klump med hår tetter sluket. Alt dette leder opp til at Ahmed blir syk. Etter å ha kastet opp en blodig spiker og flere tusen fluer dør familiens overhode en grusom død foran sin kone og deres barn. Samtidig, i Bogor, er en ung mann ved navn Esa vitne til at hans far, Bondan, dør en ligende tragisk død. Knyttet sammen av en felles skjebne bestemmer Wulan og Esa seg for å jobbe sammen for å undersøke hva som er grunnen til deres fedres død.